Identity area
Reference code
Title
Date(s)
- 2015-02-21 (Creation)
Level of description
File
Extent and medium
82 imatges digitals, 258 MB
Context area
Name of creator
Administrative history
El Servei d'Àudiovisuals va engegar al curs 1991-1992 i dirigeix primordialment la seva activitat al disseny i producció de materials audiovisuals per a la seva aplicació en l'àmbit universitari. Paral·lelament, produeix documentació fotogràfica i audiovisual relacionada amb les activitats acadèmiques dutes a terme per la mateixa Universitat. Anteriorment hi havia Eumo Produccions Àudio-Visuals (del febrer de 1983 al 1991). La direcció del SAV va anar a càrrec del professor Josep Maria Roma a partir del curs 1994-1995 i fins l'1 de setembre de 2014, que es prejubila. Del curs 1991-1992 al 1993-1994, el servei era dirigit pel professor Miquel Pérez amb la col·laboració de Josep Maria Roma. El 2014 el servei es fusiona amb Eumo_dc i passa convertir-se en UMedia.
Archival history
Immediate source of acquisition or transfer
Content and structure area
Scope and content
Appraisal, destruction and scheduling
Accruals
System of arrangement
Conditions of access and use area
Conditions governing access
Conditions governing reproduction
Language of material
Script of material
Language and script notes
Physical characteristics and technical requirements
Finding aids
Allied materials area
Existence and location of originals
M:\2014-2015\Facultats\EPS\Activitats\FLL'15\R2047
Existence and location of copies
Related units of description
Notes area
Note
Celebració del 3r Torneig FISRT LEGO League que organitza l'Escola Politècnica Superior de la UVic, en el marc del programa de Promoció del Talent, i amb la col·laboració de la Fundació Scientia i El 9 Nou, i el patrocini de Fundació Caixa d’Enginyers i les empreses GMV, Some, Seidor, Pascual, Girbau, Elausa, Isern, Casa Tarradellas i JCM. També hi col·laboren el Col·legi d’Arquitectes i Font Vella.
La FIRST Lego League és una competició de robòtica d’àmbit internacional en la qual els equips participants han de dissenyar, construir i programar robots construïts amb peces de Lego en base a un tema proposat, que enguany era World Class. Els participants van redissenyar com adquirim coneixements i habilitats en el segle XXI, i van ensenyar als adults què necessiten aprendre i de quina manera volen aprendre. En total hi van participar 25 equips de nois i noies de 10 a 16 anys de diferents centres de secundària de Ctalunya i Andorra.
Simultàniament al torneig hi va haver un esdeveniment de robòtica amb 23 equips d’infants de 6 a 9 anys, la Junior FIRST LEGO League, que promou els valors de la creativitat, la innovació, l’emprenedoria i l’esperit d’equip en els més petits.
Els guanyadors d'aquesta edició van ser:
- 1r Premi als guanyadors: The Santperencs, de Sant Pere de Torelló
- 2n Premi als guanyadors: 43 SA, de Manlleu
- Premi JCM a les Joves promeses: ID3A Warriors, de Barcelona
- Premi Casa Tarradellas a l’Emprenedoria: la Salle Robotics CO, de Montcada i Reixac
- Premi GMV al Comportament del robot: The Santperencs, de Sant Pere de Torelló
- Premi Some al Disseny mecànic: Calltheworld, de Calldetenes
- Premi Seidor a la Programació: STM Backdoor, de Vic
- Premi Calidad Pascual a l’Estratègia i Innovació: AD-01, de Figueres
- Premi Girbau a la Investigació: Lacetània, de Manresa
- Premi Elausa a la solució innovadora: Robogurb, de Gurb
- Premi El 9 Nou a la presentació: Roboplay, de Santa Coloma (Andorra)
- Premi Isern al Treball en equip: Campus Cerdanya Team
- Premi UVic-UCC a la Inspiració: Mama Juana, d’Encamp (Andorra)
- Premi Ajuntament de Vic a la Cortesia Professional: Escoteam, de Vic
A la jornada també hi havia un espai de demostració dels Garrins Metàl·lics, l’equip de robòtica dels estudiants d’enginyeria de Mecatrònica de la UVic-UCC i al pati central de l’Escola Politècnica Superior hi havia un espai lúdic amb peces de Lego per fer construccions destinat als acompanyants més petits, gentilesa del Col·legi d’Arquitectes.
La comissió organitzadora d'aquest esdeveniment estava encapçalada per Juli Ordeix i Josep Ayats i va comptar amb el suport de més de 100 voluntaris.
Alternative identifier(s)
Access points
Subject access points
Place access points
Name access points
- Ordeix i Rigo, Juli (Subject)
- Ayats i Bansells, Josep (Subject)
- Villà i Freixa, Jordi (Subject)
- Mussons i Torras, Marc (Subject)
Genre access points
Description control area
Description identifier
Institution identifier
Rules and/or conventions used
Norma de Descripció Arxivística de Catalunya (NODAC). Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament de Cultura. Subdirecció general d'Arxiu i Associació d'Arxivers de Catalunya, 2007.
Status
Final
Level of detail
Minimal
Dates of creation revision deletion
2016-06-01 (data de creació)
Language(s)
- Catalan
Script(s)
Sources
L'Apunt, bloc informatiu de la UVic, 19 de febrer de 2015. Consultable a: http://mon.uvic.cat/lapunt/2015/02/19/tot-a-punt-per-a-la-3a-edicio-de-la-first-lego-league/ (data de consulta: 01/06/16)
L'Apunt, bloc informatiu de la UVic, 26 de febrer de 2015. Consultable a: http://mon.uvic.cat/lapunt/2015/02/26/the-santperencs-guanyadors-de-la-first-lego-league-de-la-uvic-ucc/ (data de consulta: 01/06/16)
Revista Campus de la UVic, núm. 155, maig de 2015, pàg. 9. Consultable a: http://hdl.handle.net/10854/4363 (data de consulta: 01/06/16)
Archivist's note
Descrita per NPP (GDiA. UVic - UCC),1 de juny de 2016.