Identity area
Reference code
Title
Date(s)
- 2012-10-16 (Creation)
Level of description
File
Extent and medium
19 imatges digitals, 222 MB
Context area
Name of creator
Administrative history
El Servei d'Àudiovisuals va engegar al curs 1991-1992 i dirigeix primordialment la seva activitat al disseny i producció de materials audiovisuals per a la seva aplicació en l'àmbit universitari. Paral·lelament, produeix documentació fotogràfica i audiovisual relacionada amb les activitats acadèmiques dutes a terme per la mateixa Universitat. Anteriorment hi havia Eumo Produccions Àudio-Visuals (del febrer de 1983 al 1991). La direcció del SAV va anar a càrrec del professor Josep Maria Roma a partir del curs 1994-1995 i fins l'1 de setembre de 2014, que es prejubila. Del curs 1991-1992 al 1993-1994, el servei era dirigit pel professor Miquel Pérez amb la col·laboració de Josep Maria Roma. El 2014 el servei es fusiona amb Eumo_dc i passa convertir-se en UMedia.
Archival history
Immediate source of acquisition or transfer
Content and structure area
Scope and content
Appraisal, destruction and scheduling
Accruals
System of arrangement
Conditions of access and use area
Conditions governing access
Conditions governing reproduction
Language of material
Script of material
Language and script notes
Physical characteristics and technical requirements
Finding aids
Allied materials area
Existence and location of originals
M:\2012-2013\Rectorat\Vicerectorats\Recerca i tranferencia Coneixement\activitats\AGBAR_Cercle de l Aigua\R2286
Existence and location of copies
Related units of description
Notes area
Note
En el marc de les activitats del "Cercle de l'aigua" se celebra la jornada "Aigua, Usos i Coneixements" una iniciativa de la Fundació Agbar, en col·laboració amb la UVic. La jornada es va realitzar a l'Aula Magna de la Universitat de Vic amb l'objectiu de propiciar el debat a l’entorn de l’ús eficient del recurs hídric i de l’anàlisi de la gestió de l’aigua a Catalunya, a més tenia una clara voluntat de conscienciació mediambiental.
L’acte anava adreçat a amplis sectors de la societat, i va comptar amb la participació de destacades personalitats lligades al món públic, científic i cultural, i des de diversos punts de vista va aprofundir en la consciènciació mediambiental.
L'acte d'inauguració va anar a càrrec de Marta Otero, vicerectora de Recerca i Transferència de Coneixement de la UVic i Josep Rafús, regidor d’Urbanisme, Habitatge, Món Rural i Medi Ambient de l’Ajuntament de Vic. El Dr. Ramon Folch, ambientòleg, va ser l'encarregat de pronunciar la conferència inaugural, que va parlar de “L’aigua: un abundant recurs escàs”.
La Jornada va incloure les taules rodones “L’ús sostenible de l’aigua”, a la qual van intervenir diversos professionals implicats en el sector, i “La recerca en el marc de l’aigua”, que va comptar amb representació destacada del món científic en el camp de l’aigua. També va comptar amb l'espectacle H2O: fórmula poètica i musical i el lliurament del premi Aigua, usos i coneixement Fundació AGBAR – Uvic.
Per últim, la cloenda del matí va anar a càrrec del rector de la Universitat de Vic, Jordi Montña i del director de Concessions d’Agbar a Catalunya, Joan Cristià.
Alternative identifier(s)
Access points
Subject access points
Place access points
Name access points
- Otero i Viñas, Marta (Subject)
- Rafús i Isern, Josep (Subject)
- Folch i Guillèn, Ramon (Subject)
- Montaña i Matosas, Jordi (Subject)
- Cristià, Joan (Subject)
- Ginesta i Portet, Xavier (Subject)
Genre access points
Description control area
Description identifier
Institution identifier
Rules and/or conventions used
Norma de Descripció Arxivística de Catalunya (NODAC). Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament de Cultura. Subdirecció general d'Arxiu i Associació d'Arxivers de Catalunya, 2007.
Status
Final
Level of detail
Minimal
Dates of creation revision deletion
2016-05-30 (data de creació)
Language(s)
- Catalan
Script(s)
Sources
L'Apunt, bloc informatiu de la UVic, 4 d'octubre de 2012. Consultable a: http://lapunt.uvic.cat/archives/6401 (data de consulta: 30/05/16)
L'Apunt, bloc informatiu de la UVic, 18 d'octubre de 2012. Consultable a: http://lapunt.uvic.cat/archives/6450 (data de consulta: 30/05/16)
Pàgina web del Cercle de l'Aigua. Consultable a: http://www.cercledelaigua.cat/ca/cercle-de-laigua/edicions-anteriors/15+Aigua-usos-i-coneixement (data de consulta: 30/05/16)
RIUVIC, repositori institucional de la UVic. Tríptic de la Jornada. Consultable a: http://hdl.handle.net/10854/3187 (data de consulta: 30/05/16)
Archivist's note
Descrita per NPP (GDiA. UVic - UCC), 30 de maig de 2016.